Kızlar ne yapacağımı şaşırdım 33 günlük bebeğim var 3 tane damla denedim hiçbir işe yaramadı çok sıkıntı çekiyor gazını çıkarırken kakasını yaparken. Bende kabızım acaba benimle ilgili varmı bebeğiimin kakasının yapamaması ben ilaç kullansam kabızlık için onunda düzelirmi? Fikri olan