razi8814 doktor kontrolüne gittiniz mi yakın zamanda benim bebeğim de öyleydi sürekli uyuyordu sarılıktan kaynaklı oluyormuş kan şekeri düştüğü için sürekli uyuma ihtiyacı duyuyormuş bebek. Gaz sancısı da maalesef ne kadar gazını da çıkarsam, kakasını da yapsa, alttan gazını da çıkarsa hep oluyo sürekli ıkınıyo ve kıpkırmızı oluyor. Göbeği ilk düştüğü zamanlar göbeğini kanatıyordu ıkınmaktan tabii benim de aklım çıkıyordu😔 gaz damlası da ısrarla kullanmıyorum cunku kullanan bebeklerde cok yan etki yaptıgı da oluyo. Mustela bebek yağı ile youtubedaki kolik masajlarını yaparsanız rahatlıyo bi nebze de olsa bir de gaz sancısı çektiğinde youtubedan beyaz gürültü açabilirsiniz🙏🏻🩷