Bershka dan almıştım 37 numara resimde görüldüğü gibi istanbul dayim
Violeta22 kanka biraz fazla deforme olmamış mı
Violeta22 bu ayakkabıya düşündüğün fiyati çok merak ediyorum
Violeta22 baya hırpalamışsın yalnız kshdhss
Violeta22 kız naptın bu ayakkabıyla hasanım mı oynadın 🤣🤣🤣
Deletedmom_106 bence olmamış
Oburiks 1 tl
Rabis_42 incinmissin dedi.
Ozooo amuda kalktim🤣🤣
Violeta22 bershka bile utandı 😂😂
Violeta22 bazi postlsr saka gibi
İçi de çok kötü olmuş ama bunun
Miadını doldurmuş görünüyor 🤔
Violeta22 Bu ayakkabının birebir aynısından bendede vardı çöpe attım😂
Halı sahada krampon niyetiyle bile giyilmez kanka