Lutfiye_yangoz mrb 6 ay 14 günlük kızım var çok iştahsız hep iştahsız bir bebekti 6. Ay aşısı olduktan sonra iyice yemeden kesildi bunun için ilaç falan kullanan var mı yada ne kullanmam gerek kafayı yemek üzereyim çocuk hep aç duruyor