teletabis Selam kızlar. Dyson saç şekillendirici kullanan var mı aramızda? Memnun musunuz tavsiye eder misiniz? Saçı ıslakken de şekillendiriyor ve kurutuyor mu? Bir de çok gürültü çıkarıyor mu :)
Asyaveannesi04 teletabis çok az gürültüsü var, ben çok memnunum saçlarım ince telli nemli olması gerekiyor şekil vermeden önce ve morforse saç köpüğü sıkıp öyle kullanıyorum en önemlisi bir maşa gibi saçlarıma asla zarar vermiyor
teletabis Asyaveannesi04 şok teşekkür ederim. İçindeki kurutma aparatı nasıl peki? Kurutmak için de kullanışlı mı
Asyaveannesi04 teletabis evet kullanışlı gayet de güzel herkes o kadar para verilir mi diyor ama saça zarar vermiyor en basitinden ve çalışan bir kadınım her gün saçını yapma düzleştirme derdi yok
teletabis Asyaveannesi04 çok teşekkür ederim bende başlayacağım üç ay sonra calısmaya o yüzden sormak istedim çok sağolun ❤️