Ear 1,5 aylik oldu kizim dudaginda emme yastigi diyolar herhalde baloncuklar cikiyo geciyo tekrar cikiyo anlamadim neden oluyo nasil gececek nezaman gececek bi fikri olan varmi
sevilcn Ear benim bebeğimin de var 2 ay dokuz günlük sağlık açısından bir sıkıntısı yok diye biliyorum. Niçin geçsin istiyorsunuz?