Evet tek gündemim. Buraya kadar herşey iyisiyle kötüsüyde güzeldi. Sabrımın en taştığı, bu zamana kadar sabırla elimden geleni yaptığım çocuğuma sabrımın tükendiiğini ve üzüntüden kahrolduğum bir dönemdeyim. Çocuğum 28 aylık tuvalet eğitimine o kdar hazırki sayılan bütün belirtilerin fazlası var. Güzelce sürece başladık öğrendi tam bir hafta lazımlığa bile değil klozete tuvaletini yaptı. Ama haftasonları yani babasının evde olduğu zamanda çocuğumu tanıyamaz oldum. Her hafta sonu aynı şeyi yaşıyoruz. Çocuğm sanki hiç tuvaleti bilmiyor gibi altına ve yerlere yapıyor sonra baba diye ağlıyor. Hani 1 hafta yani haftaiçi klozete çişini söyleyerek yapmasa hazır değil diycem ama hayır. İnadına yapıyor tamamen. Yani ben böyle düşünüyorum. Hali ile sesimi yükseltiyorum neden diye. Çocuk yetiştirmenin şu ana kadarki belkide en zor dönemi benim için…