Acaba çocuğu bu şekilde etkileyen başka birileri mi var, yani çocuğu senin yanın dışında başka birine verip bırakıp gidiyor musun yani saçma sapan çocuğun aklını işte annen seni bıraktı bak biz yanındayız gibi durumlarla dolduruyor olabilirler mi ? Sen anneliği hallediyorsun kendine bu yönde asla yüklenme sadece sanırım eşin yardım etmiyo ki bu kadar yorulmuşsun eşinle konuş ve bu konuda seni desteklesin mutlu anne mutlu çocuk demektir unutma lütfen onun senden başka kimseye ihtiyacı yok dış etkenlere hiç yok hele ki