Merhaba kızlar ilk gebeliğimde tansiyonum çıktı burnum kanamıştı tansiyonum öyle anlamıştık alfamet ilaç kullandım hamileliğin boyunca en sonunda tansiyondan erken doğum yaptım şu an ise kızım 3 yaşında ben lohusa döneminde de bir yıl alfamet kullandım sonra tansiyonum düzene girdi alfameti bıraktım şimdi ise 2 gebeliği düşünüyorum ama korkum bu gebelikte de tansiyon çıkar mı çok korkuyorum sırf bu yüzden çocuk düşünmüyorum insanın canı ile sınanması çok kötü bir şey ikinci gebeliğinde böyle bir durum yaşayan oldu mu yani tansiyonu çıkmayan ya da çıkan