Ben philipsin airfrey ini kullanıyorum. Çok memnunum. İsimi baya kolaylaştırıyor. Cocugu olanlar için daha da kurtarıcı bence. Ben tavuk, balik, kofte yapıyorum. Patlican, kabak , patates kizartiyorum. Benimki 4 litre biz 3 kişiyiz bize yetiyor fakat 4 kisilik bir aileye daha büyük almalısınız diye düşünüyorum