Busraa15 Asafeymeninannesi benim de meme reddi vardı o yüzden sütümü sağıp veriyordum ve mama veriyordum ama meme reddini yendik emiyor şuan günde 3 defa falan 60 cc mama veriyordum ama süt alerjisi çıkınca bıraktım mamayı bende süt yumurta diyetindeyim doktordan rapor çıkartıp mama alabiliyormuşuz ama daha gitmedim doktora açıkçası mamayı da kullanmak istemiyorum ama kilo takibi yapıyorum kilo alımı az olursa başlıcam bende mamaya
Eylulardc Benimde başıma geldi yetersiz beslenme denildi yani yeterli sıvı alamadığı için böbrek kristalleri bu lekeye sebebiyet veriyor doktor çözüm olarak daha sık emzir demişti çözüm daha çok beslemek ve sıvı almasını sağlamak
Busraa15 Eylulardc saol canım inşallah geçer biran önce sık emzirmek çözüm oldu mu mama takviyesi yaptın mı
Asafeymeninannesi Busraa15 Günde 3 defa emziriyorsunuz doğru mu anladım? Günde kaç kere kaç cc mama veriyorsunuz peki?
Alabay Busraa15 canım bu benim oğlumdada olmuştu bebekken bezini değiştirirken elinle pipisini sıvazla aşağı yukarı... içeride kalan idrar yapıyormuş onu sancı da yapar ağlar çocuk ben doktora götürmüştüm banyoda ılık suyun içinde pipisine yukarı aşağı yap demişti dene istersen
Busraa15 Asafeymeninannesi 4 gündür sürekli emziriyorum öncesinde 3 defa mama veriyordum emzirmenin yanında
ayazasaf Busraa15 kan değil kuzum bebeğin tam doymamış veya susuz kalmış kaç aylık sadece emiyorsa emme sıklığını artır yine devam ederse mama takviyesine başlayabilirsin tam doyamıyorsa ondan oluyor. Veya susuz kalmıştır az az su verebilirsin. Benim başıma geldi bikaç kez doktorumuz öyle dedi çok şükür düzeldi
Busraa15 ayazasaf 34 günlük oldu mama kullanıyorduk 5 gün falan oldu bıraktık alerjiden dolayı inşallah geçer