Melikeannee
Valla canımm bence çocuktan çocuğada değişir ama şuan 2,5 yaşındayız hala ara ara uyandığı oluyor emmediği mama yemediği halde kızım 1 yaşından da 2 yaşından da sonra uyanırdı ablamın 2 kızı var asla uyanmazlar öğlene kadar uyurlar diyor mesela benim kızıma şaşırıyor nasıl uyumuyor diye ama ablamın kızları çok uysal yaramaz değil benim kızım tam tersi huysuz herşeye ağlıyor yani o yüzden siz bebeğinizi az çok bilirsiniz şuan yapısal olarak nasılsa öyle gidiyor az çok bana şimdide 4 yaşından sonra düzelir diyorlar mesela inşallah diyorum bende😂