Astronot mont yalnız ayına uygun olmalı, büyük alınca çok anlamlı olmuyor. Ben astronot almıştım ama hiç kullanamdım, şimdide mont daha kullanışlı geliyor. Zaten evsen çık arabaya bin, arabadan çık gideceğin yere hemen gir. Eğer dışarda çok durmuyırsanız, yürüyüş fln yapmıyorsanız bence astronota çok gerek yok. Çünkü dışarda giydirip sıcak ortama gelince çıkarmanız gerekecek giy çıkar giy çıkar hem bebk hem siz bunalacaksınız bu sefer.