elfgokce Bebeğim 28 günlük. Her emzirmeden sonra gazı alınmalı mı ? Emerken uyuyor. Gazını almaya kalktığımda uyanıp ağlıyor. Uykuya dalması için tekrar emzirmem gerekiyor. Bu sefer bebeğim istemiyor. Gaz işini nasıl yapmalıyım? Tecrübesizim.
aybars_mom elfgokce evet ben alıyordum mutlaka. Önce omzunuza koyun çıkmazsa diğer omuza. Zaten bir iki pozisyon değişikliğinde çıkıyor o da olmazsa yüz üstü yatırıp yanında bekleyin yalnız bırakmadan. Üç aylık oldu hala gazını çıkarmadan yaptırmamaya çalışıyorum çünkü benim bebeğim kusuyor ya da huzursuz oluyo uyumuyo gazdan
Asdasdas elfgokce her bebek farklı tabi ama ben 20 günlükten beri yüzüstü yatırdım öyle uyutuyordum emzirdikten sonra kendi daha rahat çıkartabiliyodu gazını şuan 3 ay 10 günlük kendi çıkartıyor artık
elfgokce aysecikm sırtını sıvazlamaktan nefret ediyor. Anında ağlamaya başlıyor. Omzuma koyup vurduğumda hoşuna gidiyor. O da uyanıyor. Uyusa bile hep yapmalı mıyım gaz almayı
aysecikm elfgokce evet rahatsız olmuyorsa gazını almadiginizda gerek yok benim bebeğimde hep memede uyurdu bazen bende almadan yerine bırakırdım
elfgokce aybars_mom bir 2 kez çok büyük geğiriyor. Fakat ağlamaya devam ediyor: ben gaz çıkarmaya devam ettikçe 6 7 kez geğirdi. Bu normal mi? Akşamları memeden istemiyor sütü. Kaşıkla biberonla vermeye çalışıyorum. Bundan dolayı gaz çok oluyor olabilir mi
aybars_mom elfgokce hava yutuyorsa olabilir ben hiç denemedim öyle. Veya gaz damlası kullanmayı dene Seni neden emmiyor akşamları öyle şartlama kendini canım emzirmeye çalış