momft25 Bebeğim alerjik bir bebek ve dışarıda yemek yemesi neredeyse imkansız bu nedenle termos almak istiyorum ama en iyi sıcak tutan kullanışlı termos öneriniz nedir
CaninannesiCemre momft25 e bebek termoslarında şu an çok güzel indirimler var ,çok memnunum..bi tane daha alacağım ben de
izd momft25 Stanley de var, skip hop hediye geldi, ama net şekilde söyleyeyim ki ebebekgen aşınandan hiçvir farkı yok. Bence gğvendek alabilirsiniz üstelik bugünlerde indirim var
Annebalisi momft25 Tam saat tutmadım ama öğlen koyduğum çorba akşam olduğunda hala yedirilmeyecek kadar sıcaktı öyle söyliyim. Hatta artık soğutmayla uğraşmamak için çok ısıtıp koymuyorum yemekleri çünkü hiç soğutmadan sıcacık tutuyor.
momft25 Annebalisi merhaba ürünüm geldi ama daha önce mağazada bakmamıştım vakumlu olan kısmından sallayınca içinde bir şey var gibi ses geliyor ve kapağı kapanırken biraz ses çıkıyor sizinse böyle mi
Annebalisi momft25 Bahsettiğiniz şeyler olmadı benimkinde isterseniz bi mağazaya gösterin belki değişim yaparlar 😌
momft25 Annebalisi anladım teşekkürler peki vakum kısmı nasıl oluyor o turuncu yer hafif batıp çıkıyor dimi
Annebalisi momft25 Evet çok sıcak konulduğu zaman da kapak açılmıyor,turuncu düğmeye basıp havasını çıkarın önce sonra açabilirsiniz.