Elifumay_devrilmez66 Kızlar merhaba emzirirken bitki çayı içmek bebeğe zarar verir mi bı sorun olur mu
jap Elifumay_devrilmez66 ne içeceğinize bağlı sanırım bu durum. Hastalık durumlarında ıhlamur içiyorum ben ama bazı bitkiler sütü kesebiliyo
Elifumay_devrilmez66 jap ıhlamurla Melisa çayı içsem olur mu Melisa çayı da sakinlik uyku yapıyo diye kızıma belki faydası olur sütten geçerse diye