Meraba anneler benim 73 günlük bi bebeğim var şimdiye kadar bişeyi yoktu yaklaşık 3 hafta önce 2 hafta arayla çok az kanlı kaka yaptı yüzünde isilik olmuştu onlar hiç geçmeden döküntü tarzında oldu kurudu cildi kulak arkasında kabuklanma vardı ben alerjiden şüphe ettim acile götürdüm doktor poposuna baktı yırtılma olmuş o yüzden kanlı kaka yapmış dedi yüzündekileri sordum önemli bişey deyil hergün yıka ve nemlendir dedi öyle yapıyorum ve yok denecek kadar azaldı sorum şu ki alerji olunca sürekli mı kanlı kaka oluyo ve kırmızı mı oluyo bizimki kahverengi sümüksü kıvamda geldi bidada olmadı mamayla besleniyo