Melis1706 hunilikurbik hic almadim salyada kizimda cok olmadi bjr tek 4,5 aylikken ates yasadim damaklari kabarmisti 10,5 aylik suan disleri cikio cok sukur hic ates yasamadim salyada yok ben pek inanmiyorum
delirmeceler hunilikurbik ben 4 diş çıktıktan sonra takmaya başladım tavsiye üstüne almıştım zaten sertifikalı ve ne diş ateşi nede başka birşey yaşamadan kolayca çıkarttılar kolyedenmi yoksa bünyeselmi bilemem ama ben kehribara bağladım