Tam 18.günde tuttu. o zamana kadar yaşadıklarım kabus gibi gelmişti bebeğimin ilk günlerini hep öyle kötü hatırlıyacağım için çok üzgünüm. Çok savaştım tutturmak için beslemek için denemediğim yöntem kalmadı doktor biberon verme demişti en sonunda pes edip verdik ama ondan sonra da bebeğim güzel beslenmeye başladı ve kavraması arttı mememi de tuttu