Merhaba arkadaşlar bir ay 12 günlük oğlum var . Üşüttük bliyorum oksuruyordu burnu tıkanıyordu burnunu hep çektim snra doktora muaneye getirdim doktor yatış verdi bugün beşinci gün diğerlerinde hafif enfeksiyon vardı çok şükür dün tahlik yaptırdık enfeksiyon geçmiş ama smdi de burun tıkanıklığı var her dk çekiyorum ama yine aynı oluyo yatisimizda devam ediyor nefes alıp verirken karnını çekmesi önemliymiş bazen çok hızlı nazende çok normal oluyor aranızda bu durumu yaşayan varmı bilgi sahibi olan varmı ?