Deletedmom_297 bir de şunu söyleyeyim sana daha önce burada da bahsetmiştim.Oğlum 4 aylıkken bıngıldağı erken kapandığı için ameliyat olmuştu.Pendik’te Marmara Üniversitesi Hastanesi’nde oldu.Doktorumuz orada Adnan beydi kendisi beyin cerrahıydı ama bu tür konulara da çok hakim ve çok iyi bir doktor.Bana da nörolojik bir sıkıntısı yok bir yere götürme çocuğu dedi ama salak gibi dinlemedim ben 🤦🏼♀️ İstersen ona da gidebilirsin harika melek gibi bir doktor gerekli yönlendirmeleri de yapar size.