Selam arkadaşlar ben bir şey danışmak istiyorum kızım 8 aylık ve sıralıyor sürekli yürümek istiyor ve çok tehlikeli nher yere tutunup kalkıyor tuvalete bile gidemiyorum kaç kere kafasını vurdu mdüşüp de oyun çiti kullanma var mı en azından onun içinde takılır onlara tutunup yürür gibi düşünüyorum ama yanlış mı düşünüyorum nvar mıdır yorum sizden