Hanımlar doğum iznim bitti. Çalışmak zorundayım 7’den öğle 12’ya kadar.
Sabah emzirip çıkıyorum uyku saatinde oluyor. 9 gibi uyanıyor. Uyanır uyanmaz emmiyor genelde uyku saatine Yakın emiyor 11 gibi. Sağdığım sütü biberonla almıyor, kaşıkla almıyor. Annem bakıyor 7 aylık. Az önce kendim de denedim yok almıyor. Kaşık süt tarzı bir
Şey vardı onu aldım ama daha denemedim haznesi küçük diye . Başına aynı durum gelen var mı ne yaptınız??