cerooo bizde de ilk hafta oldu bol emziriyordum sadece biraz sarılık vardı onun için doktora gittiğimizde yenidoğanlarda olabileceğini söyledi normal bir şekilde karşıladığı için ebe ve doktor ben de çok üstüne düşmedim iki kere olmuştu zaten. Gidecekmişsiniz zaten doktor bilgi verir telaş yapmayın 🙏🏻