Kilosu evet iyi ama burda ki sıkıntı 1 aydır hiç kilo almamış olması. Benim kızımda 5 aylık ve 7 kilo. 4 aylıkken 6 kiloydu. Doktor geçen ay ki kilosu ile karşılaştırdı ve iyi olduğunu söyledi. Anne sütü almıyor bu arada. Ben 4 aylıktan beri, yoğurt, meyve püresi falan veriyorum bu arada.