2 haftadır uğraşıyorum her emmesinden sonra sağıyorum günde minumum 6 kez hemde solgar bestlak hepsini kullanıyorum.en az 3 litre su içiyorum. Rezene çayı, ısırgan otu,tüketiyorum . Yulaf lapası, fındık , ceviz , badem, tahin herşey ama herşeyi yapıyorum ama en fazla 30 cc çıkıyor.2 hafta önce tek memeden 100 cc çıkıyordu nasıl çekildi böyle anlamıyorum pes mi etmeliyim nasibi mi bu kadar ??