Ktiryaki AnnaKarenina_ biraz araştırdım ama kayıt falan yapılmıyor sanırım gidip mi başvurmak gerekiyor
Damla1221 Ktiryaki ilçemizdeki İsadem warsa arayıp çoçuğunuzun yaşını söyleyip ona göre randevu veriyorlar sabah 8.30 Pendik işin arıyorum hemen doluyor zaten kayıtlar
AnnaKarenina_ Ktiryaki evet bende anlamadım açıklamada öyle yazıyor başka şeylerde geçerli sanırım arayıp öğrenmek lazım benimde 22 aylık oğlum var soracağım yarın burnumun dibinde yeni öğrendim
Ktiryaki AnnaKarenina_ benimde ayağımın dibinde gerçekten 8 aylık bı oglum var belki dışarı çıkıp başka insanlar görmek çabuk sosyellesmesini sağlar diye düşündüm 153 arar ogrenirim