Bende kızım dokuz aylıkken hamile kaldım şuna 25 haftalık hamileyim hala emziriyorum ama emzirmeyi öğün olarak kullanamıyorum çünkü süt zamanla azalıyor hatta bazı hamilelerde kesiliyor bende çok araştırdım bu konuyu her kafadan bir ses doktorlar 16-20 arası emzirebilirsin diyor devamında da düşük riskin yok ise emzir diyorlar ben açıkçası 30-32 ye kadar emzirmeyi düşünüyorum.evet sütteki protein oranı azaldığı için sütün tadı değişiyor ama benim kızım bırakmadı mesela bazı çocuklar bırakıyormuş