Buket57 Kızlar bebeklerinizin mamasında veya su içmesinde hangi marka su kullanıyorsunuz? Ben erikli alıp kaynatıyorum ama sanki çaydanlıkta kireç olmaya başladı size sormak istedim😇
Arenim_ Buket57 ben bi süre erikli kullandım ve cezve kireç doldu. Direk bıraktım sakada da aynısı oldu. Şimdi çenesuyu kullanıyorum. Cezve tertemiz
beyzacmvrc Buket57 kendinize çay yaparken musluktan aliyosaniz eğer cezvede kaynatın Biz hisar su içiyoruz bebeğime de ondan kaynatıyoruz mama zaten nadir veriyorm E bebek te ceysu var bebek suyu onu almayı düşünüyorum sanırım kaynatmaya gerek kalmıyormus
Buket57 Yeniibianne benim arıtmam var ama hazır su al kaynat diyen çok oldu erikli alıyoduk o da hep kireç oluyor arıtmadan kullanayım bende öyleyse😊
Biz3kisiyiz_ Yeniibianne arıtma da ki suyun minarelleri makinede çözülürken maalesef gidiyor o yüzden ben arıtıcı dan vermiyorum
shiningmother34 Bebeğim yaşına giricek her mamasında suluğunda bebek suyu kullanıyorum e bebekten bir sorun görmedim
SelimZeynep Buket57 çeşitli markalar alıp damacanada karıştrp kullanyrz canım tek markaya takılı kalmıyoruz hepsinn ph değeri farklı o yüzden faydalanalm istiyoruz
uynakbalina Buket57 normalde kaynatıp veriyordum enfeksiyondan dolayı hastanede yattık ceysu alıyorum, dünde evde unutmuşum köye geldik normal pet şişe suyundan verdim mecburen
Biz3kisiyiz_ Buket57 erikli de bende aynı sorunu yaşadım kireç oldu hep pınar alıyoruz yaklaşık 1 yıldır mis gibi 🤌 ceysu yu içme suyu olarak yaşına kadar kullandım sonra hep pınar verdim
birgunes21 Buket57 malesef hazir Su kullanmiyorum köydeyim burdaki Su da baya kireçli kaynatıyorum altta ki suyu dokuyorum üstteki suyu kullanıyorum