Kızlar merhaba. Düşlerimde kırıklar var. 5.6 tane. İki tanesinin içi çürümüş. Hamileyken gidemedim başka rahatsızlıklarım vardı ihmal ettim. Şimdide kızım. 10 aylık. Diş ağrısı çekiyorum 3 gündür. Gitsem yaparlar mı acaba. Yani ne yaparlar onuda bilmiyorum kırık diş ve içi çürük ve işlem yaparlar ve çok acir mi