Merhaba sizlere bişey soracağım kızım 25 aylık tuvalet eğitimine başlamak istiyorum nasıl bir yol izlemem gerekiyor geceleri bezlemeli miyim dün gece bezini çıkardım iki kez çişe kaltı sonrada uyumadı sabaha karşı uyudu uyandığımda her yer yine çiş olmuştu acaba daha erken mi diye düşünüyorum sabahta altına yaptı dayanamadım bezledim şuan uyuyor bezle sizler naptınız kaç yaşında başladınız kaç günde öğrendi bebekleriniz