misssevval 3 aylık oğlum için kimileri büyük al seneyede giyer diyor. Ne kadar büyük alayım? Çok büyüğün içinde çocuk kaybolmaz mı? Tecrübelerinizi bekliyorum
noluyasanagenemiros misssevval hayır bedenini al seneye tekrar alırsın burda okumuştum birinin bebeği öyle tulumun içine girip vefat etmiş ben aldım ama giydirmeye korkuyorum şuan
Sebusebu misssevval ben bunu almıştım çok yapılı değildi bebeğim kışı geçirdik Sonrasında uzun kollulara geçtim.
menek16 misssevval büyük almayın çogu uyku tulumu satıcısı da önermez boyun kısmı geniş oluyor ne olacagı belli olmaz Allah korusun bedenini alın tulumu da seneye giymeyiversin başka şeyleri büyük alırsınız boşverin 🌸
delirmeceler misssevval çok büyük almayın çünkü bu sefer içindeki ısıyı tutamaz şuan 3 aylıksa 9 aylık alabilirsiniz
ladydiana Seneye de giysin diye bebeğinizi riske atmayın. Güvenli uyku için gergin nevresim, bedeni tam uyku tulumu şart :)
Kestanesekeri Ne kadar büyük alsanız da seneye çocuğunuz tulumdan daha çok büyüyecek 20 cm kadar ☺️ o yüzden bu senelik alın
Sarecimm Bence de bedenini alın seneye giyebileceği bi tulumu bu sene giyemez bence rahat etmesi önemli bebeğin, ayrıca defacto 2.5 tog uyku tulumu var elimde 3 ay ihtiyacı olana verebilirim çok çok uyguna