Songultortcu Omerasaf38 benim kızım 11 aylık yaklaşık iki Aydır hiç uyanmıyor beslenme için kilosu iyi sıkıntı olmaz inşallah burda ep uyananlar görünce garip oldum
senbenbensen Gece 3 4 saate bir kendi kalkıyor gündüz de ağladıkça huysuzlandıkça her fırsatta emziriyorum bn
minigim_35 Gece 2 defa emziriyorum yatıyor. Gündüzleri de azar azar uyuyor huysuzlandığında emziriyorum. Bu aralar biraz halsiz de midesini üşüttü sanırım kusuyor 2 gündür.
mrvn Benim ki bugün bir aylık oldu. Gece hiç düzgün uyumuyor beni de uyutmuyor sürekli ıhh ıh diyor altına yapmakta zorlanıyor 😐 sağlık ocağından d3 damla vermişlerdi o mu yapıyor bilemedim bugün vermedim damlayı denycem değiştircem olmazsa🤷♀