Ozlem22tuana leylagokhan cok düşük diyemem ama hastanede yatacak kadar da yüksek değil sık sık emzirmeye calışın öyle atacaktır
Sebusebu leylagokhan 37 hafta doğan kızımın 10 du. Doktor bol bol emzir dedi ordaki hemşirelerden bir kaçı sütün gelmez ise arada mama takviyesi yap yükselmesin 15 tehlikeli dedi.