Bus1903
Neler yaşamadık ki..
Bir ben bir Allah biliyor.
İlk diş çok sorun yaratmadı. Yani huysuzdu, beslenme reddi yaptı, gündüz uykuları hiç yoktu. Ama ikinci çıkarken çok zorlandı. Özellikle geceleri çığlık ata ata uyandı. Gözler kapalı kendi sağa sola attı. Burun tıkanıklığı, göz akıntısı ve geniz akıntısı oldu. Sabırla bekledim.
Calpol verdim, calgel sürdüm. Soğuk şeyler verdim eline rahatlasın diye. Salatalık tercih edebilirsin. Ya da meyve süzgecine şeftali elma gibi şeyler rendeleyip dondura bilirsin 🌼