Bebekcik1-2-3 Arkadaşlar bebegimin çiş deligi çok dar oldugu için sünnet önerdi doktorumuz 4 aylıgız sünnet yaptıran varmı çocugunu varsa memnunmu hangi hastane doktor ?
1oglananasi6 Bebekcik1-2-3 3 buçuk ayda yaptırdık eğer donmeye başlamadıysa hemen yaptırın dönünce zor olcak
Metehand Bebekcik1-2-3 bizde yaptırdık 2 aylıkken hemen iyileşti İstanbuldaysanız doktor önerebilirim çok memnun kaldık
aslaninannesiiii Ben 2 aylikken sunnet yaptirdim hemen iyilesti 1 haftada daha donmeleride baslamadgndan rahat gecirdik biz.izmir de dr. mehmet kolaya yaptirdim
Aslanalp Biz 6 aylıkken yaptırdık benim oğlumunkide dardi sünnet ettirdikten sonra o kadar rahatladı ki ve çok cokk rahat işemeye başladı bezi dolu dolu oluyor hep keşke daha erken yaptirsaydik dedik çok çabuk iyileşti klipsli yaptırdık
aslanmom_ Ben 42 günlükken yaptırdım doktorumuz dönmeye başlamadan yaptırın ikiniz içinde kolay olur dedi dediği gibide oldu 2 hafta içinde dikişi falan döküldü iyikide yaptırmışım şimdi 3.5 aylık kıpır kıpır durmuyor ne kadar erken o kadar iyi
EgemenAtam Bebekcik1-2-3 10 günlükken yaptirdik Izmirde 2 günde iyilesti,aglamasi sizlamasi olmadi.erkenden yaptirin daha rahat oluyor
Ipekaslankus34 Metehand İstanbul Esenyurt barış bağbancı özel klinik 2 aylıkken yaptrdım oğlumu çok rahat ve sağlıklı her gün doktorumuzla görüşerek süreci atlattık Anı kalması amaçlı sünnet kıyafeti giydirip özel sünnet taht köşesi hazrladıkları yerde fotoğraflar çektik sünnet olduğu içinde madalya verildi güzel ve profesyonel bir klinik
Alpinannesi1_ Bız dün yaptırdık daha 3 aylık ve keşke daha önce yaptırsaydık dıyoruz ıstanbul da umıt yıgit doktor baya meşhur ve Işınin ehlı gercektende
Aslanalp Asdfggh evet 4 aylıkken falan başlamıştı bizimkinin ozellikle surekli yüzüstü kalıyor her seferinde geri donemiyordu kolladik bi sknti plmadi ama