Benim kızım da o aylarda kusuyordu ben 4. Ayda vermedim 6. Ayı bekledik doktor kararıyla
Zaten içtiği sütte de Demir vardı anne sütü veriyorsanız sütünüzde ne kadar Demir olur bebeğe geçer bilmiyorum tabi o ayrı bir durum
Bekleyip 6. Ayında tekrar verin biz öyle alışmıştık bestiron içti 1 yaşında tüm değerleri iyiydi bıraktık
Ama doktorumuz anne sütünde ne kadar Demir var bilmediğim için anne sütü alan bebeklere Demir’i daha çok öneriyorum demişti