Eylül geldi ama havalar buz gibi oluyor geceden sabaha kadar bir tek oğlumun odası çok soğuk oluyor. Pencerenden mi geliyor anlamadım. Pencerenin önüne gece battaniye falan koyuyorum soğuk gelmesin diye. Isı yalıtımlıymış ama anlamadım yani çok soğuk. Daha kış gelmeden böyle.