Tursununannesi Merhaba çok geçmiş olsun. Yeğenimde birden bi gece ben kardeşimdeyken peş peşe kusmaya başladı. Midesini üşüttük sandık. Baktık gece de devam ediyor sabah hemen doktoruna götürdük. Doktor hemen ultrasona aldı. Anlayabileceğiniz şekilde anlatayım. Mide ve bağırsak arasında bi boru gibi birşey var, o kalınlaşınca mama veya anne sütü bağırsağa gidemediği için kusma gerçekleşiyor dedi. Çok beslendiği içinde kusuyor olabilir dedi. 2 gün hastanede kaldı serumlar takip vs. 2. Gün tekrardan ultrason çekildi o boru incelmişti. Halen kusması var ama günde 3-4 kez.bu arada 38 günlükken yaşamıştık şuan 2 aylık olmak üzere. Şuanda da tüm tetkik ve takip sonucu fizyolojik reflüsü olduğu söylenildi. Yani demem o ki muhakkak bi çocuk doktoru görsün ve ultrason çekilsin. Dilerim bu tarz bi durum değildir, çok geçmiş olsun🍀