ElZu24 ya kızlar oğlum 19 aylık ateşi hala devam ediyo malesef..çok şey yemediği için sütlü muhallebi sevdiği için yediriyorum ılık süt içiriyorum..sizce zararlı mı?görümcem asla olmaz zararlı süt içirmek dedi bilemedim bi size sorayım dedim..
Deletedmom115 ElZu24 Geçen hafta el ayak hastalığı oldu oğlum hicbir şey yemedi doktor sıvı içmesi lazım dedi ve sadece süt yoğurt yedi bunu doktor söyledi aç kalmaması için.
ElZu24 Deletedmom115 evet doktorumda yoğurt yedir demişti ama izin vermiyo görümcem..benimle konuşmuyo eşime söylüyo sürekli bıktırdı artık..su çok sevmiyo çay zaten vermiyorum sadece sütü seviyo
ElZu24 Gamzetrl biz konuşmuyoruz artık mesafe koydum aramıza..eşime söylüyo zararlı ateşini dahada yükseltir diye ama bana mantıksız geldi..geçenlerdede kızım 6aylık dişi yok diye sağlık problemi var demişti 6aylıkken 4tane dişi olması lazımmış🙄mantıksız konuşuyo sürekli
Ozlemmmmm ElZu24 benim kızım 9 bucuk aylık ve hala dişi cıkmadı cok şükür sağlıgı da yerinde iletirsiniz 😂
Livask ElZu24 ay bu görümce boğulur bence. Benim kızım 9 ayı bitip 10. Ayındayken çıkardı ilk dişlerini maaşallah inci gibi dişleri var şimdi. Problem neymiş. O kadın bence size müdahale edemediği için bebeğinize müdahale ederek kendini tatmin ediyor.
ElZu24 Eslem_Somuncu bize gelip gitmiyo uzakta ama sürekli karışır gerçekten bıktırdı..dün dedi boğazını silmek lazım gelip silicem ama ben izin vermedim eşime dedim gelmesin..hani parmağa pamuk sarıp boğazı temizliyolar ya hastalanınca anlata bildim umarım..onun zararlı olduğunu düşünüyorum
Eslem_Somuncu ElZu24 ay delirmiş heralde bu manyak mi ne. Sakin taviz verme. Sen kendin soyle niye esini araya sokuyosun. Bir susarsin iki susarsin kafana cikarlar tecrubeyle sabit. Nasil biliyosan oyle yp kimseye karistirtma
ElZu24 Ozlemmmmm oğlum 8aylıkken çıkardı ilk dişlerini bi arkadaşımın çocuğu 1 yaşındayken çıkarmış her çocuk aynı değilki
balarisi_2019 Vermeyin süt iltihabı arttırıyor ve dolayısıyla ateş de yapıyor. Kakao ürünleri de vermeyin
ElZu24 balarisi_2019 gerçektenmi?🙄bilmiyodum ve bana saçma geliyo açıkcası..su az içiyo süte bayılıyo onun için veriyorum..yoğurtta yiyo
balarisi_2019 ElZu24 kesinlikle süt ateş yapıyor. Oğluma artık hiç süt vermiyorum. 1 yıldır. Süt de çok faydalı değilmiş Canan Karatay demişti. Süt yerine meyvelerine keçiboynuzu tozu katıyorum. Çok faydasını gördük. Sütten daha fazla kalsiyum var keçiboynuzunda
Livask ElZu24 aç mı kalsınmış çocuk. Fikri ne görümcenizin bu konuda. İyice kilo mu kaybetsin. Sonra da bakamadın çocuğu zayıflattın çocuğu falan desinler rahat rahat size onu mu istiyormuş!! Bilgisi yok fikri çok insanlardan gına geldi.
ElZu24 Livask evet napıyım aç kalmasına izin verememki..sadece yoğurt yiyo muhallebi yiyo bide süt içiyo..gerçekten çokbilmiş konuşuyo sürekli bıktırdı artık..kızılcık reçelinin suyunu çaya kat ver dedi..çay vermiyorumki zararlı çünki..suyuda çok sevmiyo süte bayıldığı için veriyorum içiyo
ElZu24 Livask evet benimle inatlaşıyo..benim yasakladığım yiyecekleri oğluma yedirmeye çalışıyo sanki onun çocuğu..hep onun dediği olsun ister buna izin vermediğim için inatlaşıyo..bikerede post açmıştım oğlumu benden almaya çalışıyordu diye