Merhaba kızlar, herhangi bi şubesinde herhangi bi işlem yaptıranınız var mı? Yıllar öncesinden takip ediyorum kendisini. Soins ürünlerini çıkarmadan öncesinde daha. Ürünlerini de alıp kuşlanmıştım. Kampanya yapmıs şuan. Ona göre gidip işlem yaptıracapım ama. Giden memnun kalan ve ya kalmayanlarınız var mı?