Bizde 57 günlüğüz doğduğundan beri lansinoh yavaş akış kullanıyordum boğazında kalıyordu hep ben biberonu sevmiyor sanıyordum meğerse alışamamış hem meme hem mama şeklinde ilerliyoruz enjektör kaşık biberon eds hiçbiri çözüm olmadı dr tommee tippee anti kolik aldım bide dr browns antikolik ikisini de aldı ama .anne memesine en yakını tommee tippee meme reddi yapmadı bide bebek çekmedikçe akmıyor ucu