Kızlar bebeğim 5 aylık olacak kızım oturmak istiyor desteksiz 1 2 ellerinden tutuyorum geri koyuyorum.Sonra babam kızım öle yapma kambur olur diyor bende destekli oturdum.Nasil seviniyor tabi pat kendini öne atıyor sağa sola korktum kucağıma geri aldım çok mu pimpirikliyim.Esimde anakucagi çöktü kızi koymayalim diyor altına koca yastık koyuyuyorum destek versin diye 🤤Onda bile oturmak istiyor 🤤