Herkese merhaba, kızım 4 aylık henüz, doğduğundan beri evdeyim. Emziriyorum, ama memede uzun kalmak hiç istemedi doyduğu gibi bırakıyor. Mızmızlanıyor. Memede uyumuyor. Yeni doğan anneye yapışık gezer derler hiç kucağımı istemedi. Bunaldı hep. Sonra gülmeye başladı en çok sana gülecek dediler ama en çok eşime gülüyor. Eşimde bir gün çıkıyorsa bir gün home ofis çalışıyor. Birlikte ilgileniyoruz öyle günlerde. Onun dışında bütün gün ben bakarım ilgilenirim emziririm göz teması kurarım oyun oynarım. Aramız iyidir, sabırlıyım ilgiliyim. Ama babasını görünce bir başka gülüyor aşırı mutlu olduğunu belli ediyor. Heycanlanıyor. Beni sevemedimi noldu ben anlamıyorum babasına düşkün olması çok güzel, eşimin benim gibi ilgilenmesi de iyi ama bazen üzülüyorum bağ kuramadım mı acaba kızımla diye :(( hiç böyle yenidoğan gördünüzmü?