1mom1baby_ valla canım biz 6 aylık olucaz bizim de 1 aylıkken oldu kanda ben burun tıkanıklığından götürdüm ateşi vardı hemen kan testi ve akciğer filmi çektiler kanında enfeksiyon yüksektı bizi hastaneye yatırdılar 2 gün durduk ilaç tedavisi ve hava kullandık hastaneden çıkınca 2 gün iğne attık sonra bir kaç gün sonra yine yükseldi sulced şurup verdi onunla gitti