Eva_kuzusu ben gittim, bazı konularda evet farklılık sağlayabildi.
Arkadaşım da gitti fakat o boşandı eşinden çünkü hiçbir şekilde fayda sağlamadı karşı tarafa aile terapistine gitmekte.
Seans şeklinde oluyor, seansa doktor karar veriyor ilerleyişe göre.
Tek tek ve çift olarak görüşmeler oluyor.
Sorular soruluyor, hatta ödev niteliğinde görevler veriliyor.
Seanslarda da yüzleşme tarzında konuşmalar yapılıyor. Bu şekildeydi bizim tecrübemiz.