Arasinannesiii Oğlum 1 ay 15 günlük ve hala hafif sarılık var yarın dr götürücez tahlil falan yapılacak , başına gelen var mı? Sağlık ocağı anne sütü sarılığı dedi. Cok fazla sarı değil ama göz ardı edemem 😕😏
Babybaby45 Arasinannesiii aynen öyle anne sütü sarılık yapıyormş bzde komşumzda gördk geçmeyb sarılıpı vardı doktor yalan olmasn 4-5 gün memeyi kesnlkle kesti onara mama verdi ve geçti sarılığı sonra tekrar dndüler memeye ama bnu yap derim doktorna danışarak
Sultanas Arasinannesiii bizimde uzamış sariligimiz vardi ama doktor sütten olduğunu falan demedi ultrason la karaciğer enzilimlerine falan bakti acaba oradan falan diye mi bi sıkıntı çıkmadı zamanla kendiliğinden geçti
senbenbensen Arasinannesiii bizimde uzayan sarılık. Bir ay 13 günlük bütün tahlilleri yapışdı en son idrar kültüründe enfeksiyon çıktı antibiyotik kullanıyorz. Sarılıkda buna bağlı galiba bizimki geçti gibi baya çok şükür. Geçer inşallah sizinde
Defnemmm1133 Arasinannesiii Evet biz de yaşadık benim bebeğimin ilk hafta sarılığı yoktu ikinci hafta yükseldi doktor uzayan sarılık olduğunu düşünüyorum ama yine de altında yatan başka neden var mı bakalım dedi tahliller yapıldı temiz çıktı en geç üç aya kadar kendiliğinden geçeceğini söyledi sütten falan kesmedi (eskiden öyle yapıyorlarmış) emzirmeye devam ettim şimdi yaklaşık 2 aylık ve tamamen geçti çok şükür ben de ilk defa duyduğum için çok telaş yapmıştım sizi anlıyorum ama tahlilleri temiz çıkarsa merak etmeyin kendiliğinden geçecektir
Didem01 Biz de yaşadık zamanla geçecek bizim de 2 ay geçince geçti o az kalan sarılık. artık korkulacak bir durum yoktur diye düşünüyorum
Didem01 Arasinannesiii yapılmadı sadece sarılık değerine bakıldı 7 ye düşmüştü doktor normal kendi kendine geçecek dedi. Emzirmeye devam dedi öyle atlattık sık sık emzirdim.
44Zeynep 1 ay 9 gunluğuz sarılığımız var idrar tahlili damardan kaçar tup kan alındı bebeğimden cok zordu cok ağladı eğer tahlil yapılıcaksa dualarım sizinle cok zor bi andı benim için 🙏🏼 Tahlil sonucumuz iyi cıktı şükür ama sarılığımız devam
44Zeynep Arasinannesiii gozunun beyazında hala sarılık var cok hafif gittikce azalıyor tahlillerde temiz cıkınca doktor ne yapıcaz dediğimde beklicez dedi baska doktora daha gidicez böyle uzayıp 2-3 ayda biten olabiliyormus malesef
-Mutluluk Bizde 53 günlüğüz uzayan sarılık var her ay bakılıyor cihazla şuan 6.2 çıktı. İnşallah yavrularımız çabucak iyileşir..
Deletedmom78654 İki kzıım var ikisin de de 3 aya yakın sürdü doktor müdahale edilecek bir durumda değil dedi güneş ışığı almasını sağladık bol bol bir de arada teyzeme çayı falan verdik vücuduna sıvı girsin sık çiş yapsın diye burnunda doktor söyledi tabi.
Farukunmuhendisannesi Arasinannesiii bizim 40imiz çıkasıya kadar vardı. 1 aylıkken kan alındı temiz çıktı. Emzirdim sürekli. Sarıydı baya esmer duruyordu yüzü. Ama elleri pamuk gibiydi. Yani nasıl atlattık derseniz işte emzirdim sürekli 2 saat beklemedim. Sonra zamanla geçti şükür
Nuran_nur Arasinannesiii iyi akiamlar canım çncelikle anne sütü darılığı oluyomus benim doktorum öyle dedi ama kesinlikle anne sütünü kesme o kendiliğinden geçer dedi korkma dedi anne sütünün içinde probiyotikmi ne oluyomuş hastalığa karşı koruyomuş onu bizimki yalan olmasın ama tam hatırlamıyorum 3 ay sürdü belki 4 ay bile olabilir ne ışığa yattı ne bişey oldu anne sütünüde kesmedim ben tahlilde 11 çıkıyodu 15’ten sonrası sıkıntıymıs