Kızlar hayırlı geceler. Bebeğimi emzirdikten sonra sık sık kusar oldu bu ara kusmasa bile öğürüyor falan.. Bu gece emzirdim uyuttum tuvalate girdim o arada kusmuş tıkanmış eşim koşa koşa bana getirdi sırtına vurdum zor nefes aldı o kadar emdi ama baya su kusmuş sanırım reflüsü var daha önce de şüphelendim reflü den ama bu akşam emin oldum.. Pazartesi hemşiremizi arayıp soracağım ama tecrübeli annelere de sormak istiyorum şimdi ben bu kızı nasıl emzireceğim az az sık sık diyorlar mama olsa cc azaltırım anladım ama emziriyorum nasıl emzirmem gerek. En son saat 12 de emzirdim..