Busex İyi geceler kızlar bebeğinizi ilk kaç aylıkken mama sandalyesine oturtmaya başladınız ? Doğrusu nedir
Ecenurr Busex 5 buçukta başladım zaten bebeğiniz kendini belli eder kendini dik tutabiliyorsa oturtun mama sandalyesine ama 6. Aydan önce önermiyorlar genelde özellikle ek gıda verirken oturur pozisyonda vermeye dikkat edin
Acemiannee000 Busex biz 5,5 aylıkken ek gıdaya başladık bende bi hevesle mama sandalyesine oturttum güzel oturdu oynadı ama mama yerken sürekli masayı ısırmaya yalamaya çalıştı yemeke yedirmek işkence gibi oldu bende daha koymadım😄
Ness23 9 aylıkken yavas yavas oturtmustum onun harıcınde tam alısana kadar desteklı oturma minderiyle aşıstırdım
Busex SeverusSnape şey dıyorlar mesela suan da 6.ayda falan mama sandalyesine oturursa bebek kambur kalırmış yada bel sıkıntıları yaşarmış büyüyünce falan