İyi geceler kızlar.
Eşimle öyle böyle değil fena tartıştık. Tartışma esnasında “sana bu hayatı ben sunuyorum bu yaşadığın hayat benim sayemde, aldığım herşey benim(ev,araba vb) “dedi.
Bu şekilde konuşması beni çok kırdı. Bende bu yüzden kendi paramı kendim kazanmak istiyorum. 4 senelik üniversite mezunuyum. 2 yaşında bir kızım var onu bırakıp işe gitmeye gönlüm el vermiyor daha çok küçük.
O yüzden evden yapıp para kazanabileceğim iş fikirlerini benimle paylaşırsanız çok memnun olurum teşekkürler. ( biraz sermaye gerektiren işlerde olabilir )